tisdag 13 januari 2009

Besatt av... Vad?


Jahapp. Sitter har på skolan och försöker helt seriöst räkna matte men det går verkligen inte bra! Jag har jätte tråkigt lyssnar på musik med rosa. Peppa ikv emma? Hoppas vi får låna Darjas dator kanske så kan vi se 90210 <3 eller andra avenyn? Haha ibland är han helt störd killen som sitter framför mig men på ett helt annorlunda sett som vanligt då eller?:) ja rosa vad säger du? Matte nej softa ja? Men nej jag kan inte jag ligger ju efter! Men vad snackar jag om? Jag vill iaf säga att ty och navid och eathan i 90210 är grymt snygga! Darja tycker han läraren och men inte jag Haha dom är iaf så j*vla snygga! jaja nu kanske jag ska försöka räkna något tal av detta som jag inte fattar. Procent och bråk? Jaja kan jag säga så typ Plikten kallar? Haha Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar