måndag 5 oktober 2009

Don't look that sad honey.


Just nu sitter jag i en bil på väg mot umeå. Jag kommer typ komma hem i natt någongång så jag får väl se om jag orkar ta mig till skolan imorgon. Nere i flyinge sög det, det va kallt regn och blåsigt bara tanken på att åka dit igen får jag rysningar sen gick själva tävlingen helt åt skogen, underlaget var tungt, allt i skåne sög faktiskt... 120 mil helt i onödan. Men nu är jag på väg hem, äntligen, jag är helt less, vill bara hem och sova i en ej uppblåsbar säng, duscha länge och varmt i en normal dusch. Äta god mat som är gjord på en vanlig spis och använda ny tvättade rena goddoftande kläder och gosa med en sjukt fin katt vars namn är morriz. Sen kom jag och tänka på att jag har matte prov i veckan och måste plugga... Jag saknar er alla sötnosar hemma i umeå, saknar er jätte mycket min darlings! Puss på er(L) Lilla my

1 kommentar:

  1. synd att de var skit!!!!
    men de är väl så.... ibland bara skit å i bland skitbra!/sandra

    SvaraRadera