torsdag 26 november 2009

Jag vill...

Aaaaah, jag blir så himla avis på alla som har sina super fina super kameror 2000 typ. Själv sitter jag och har min ur dåliga ( inte så dåliga, men jag vill säga så, känns bättre då xD) mobil 100 typ. AVUNDSJUKA kallas det. Jag är rätt så less nu, på alla, förutom min pappa (för att han ska hjälpa mig med hästarna, som ham förövrigt alltid gör), alla som läser min blogg( kan det vara 5 stycken ? men ni vet vilka ni är), min mobil, den är alltid där för mig, ja, eller oftast, min underbara katt, min ponny, den här datorn, mina älsklingar Emma och Runa. Okej inte så less men nästan. Jag ska spla imogon med mitt band, inför okända tavelsjö öken människor, TRAGISKT! jag har ett gitarrsolo som jag inte kan, känns seeeeeeegt. Åå, va trött jag är och Åå, va jag gnäller förlåt. Nu ska jag sluta NU!

HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar