tisdag 17 november 2009

Skolan


Hej,

Jag är en liten blyg tjej som säger...

Hej.

Kom på att tänka på det nu när jag sitter här på skolan och lyssnar på musik på mobilen, och då kom jag även att tänka på Sandra, eller ja, jag tänkte på henne och då hoppade det där upp i mitt huvud. Jag sitter här på en stol i data salen och lyssnar på Eminem- My mum, men jag tror jag ska byta.. Deja Vu Hur bra som helst. Han är så sjukt bra. helt underbar att lyssna på överallt, närsomhelst, hur mycker som helst. Tror jag ska lägga in en bild på godingen han. Och där är han.

Iaf, jag har slutat för dagen nu då, känns ganska najs med tanke på att de i den andra gruppen har smide, dom i min grupp har typ dragit hem förutom jag, jag sitte och väntar på emmah, för första gången på länge som jag skrivet ett inlägg på datorn, annars använder jag mobilen, men det är ganska chill då kan man skriva lite överallt när jag är på bussen eller ute och går, typ lita allt möjligt, då slipper man sitta vid datorn och skriva om man inte har tid, som tex, jag har.
Haha, jag ändrade just muspekaren till svart, ganska coolt som jag skulle beskriva. Aja nu ska jag logga in på facebook.com och kanske kolla några andra bloggar och fortsätta lyssna på Eminem<3>Puss Lilla my <3>


2 kommentarer: