lördag 27 februari 2010

Meningslöst.


Älskar dendär bilden asså, ingenting kan klå den. Men frågan är bara, hur fan är det möjligt?... Det måste vara svårt. Undra om han är pro... Jag såg nog upp till honom lite. Men sen insåg jag att han är flintis och då gav jag upp det. Flint är ju inte min grej. Funderade på en sak. Idag när jag var på toan och borstade tänderna, då sa mamma, -ellen, jag ställer kattsanden har utan för dörren, så kan du fylla på när du går upp. -Öh, Tydligen, med en suck blev mitt svar. Men frågan från henne var, KAN du fylla på NÄR du går upp, inte, så kan VÄL du fylla på NÄR du går upp ÄR du snäll. Utan -det är så och det är meningslöst för dej att ens försöka slippa. Nu SKA du fylla på. Aja, bara liten tanke jag hade. En till kom just i mitt huvud, jag såg en film. Som hette "No privatesy." lite sjuk film sådär, tips till dej som vill se en smått sjuk film kanske? jag själv såg inte klart den dock, men jag får väl göra det någon dag.. Jag vaknade på soffan imorse av att mamma kom ner och nästan skrek med en glad ton, -men ellen ligger du här nere och sover. Jag säger -ja, men det var ju os... Jag tänker, -Haaallå, det har jag typ stuttit uppe varje natt nu i 2 veckor och kollat, har du inte vant dej vid det har laget?? Liksom, tydligen inte.Haha. Dagen har bestått av, hemma, ute med lakej, dop, fika,(typ mega mycket,) hem snabbt, bort, äta, fika(igen mega mycket) och nu är jag typ spyfärdig. Om någon kommer med en kaka till, kommer jag typ spy. Nej nog och spya. Nu ska här sovas.... Godna... Nej, jag ska fylla på kattsanden först. Fan... Godnatt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar