fredag 22 oktober 2010

gris, fast baklänges.

är bara fast i tankarnas helvette igen.
har så mycket jag skulle vilja skriva men det går bara inte att få orden att lämna mitt huvud och få dem ner till fingrarna.
älskar transformers- revenge of the fallen.
Vill ha bilen, och ellen vill = ellen SKA HA.
Vill träffa alla personer som jag saknar och ta en lång fika med dem.
Åker till uppsala på fredag. det känns jävligt kul.
TIttar ner på armen och ser mitt urkult armband, saknar folket, känslan,doften,musiken,sommaren och trästock.
vet inte vad jag ska säga till alla, vill säga allt men sen inget.
Älskar yrrol.
Sök på Peter jihde frisyrer. det är kul.
Hatar att jag är i uppsala på lördag dock, då är det perre på RUFFRIDERS 6!!!
RASTA MUTTAN!


kolla på länken, min favorit film efter transformers-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar