fredag 1 oktober 2010

ny huvud grejs. typ

Men, om jag ska kunna få några läsare på min "blogg" är det ju bra om jag uppdaterar lite mer. Jag lovar att detta ska bli bättre när jag får min IPHONE 4, och ja gott folk FYRAN FFS!!!
Jag lovar, men tills dess, slutet av denna månad, så får ni leva med det.
gött med mos, mitt nya bästa citat.
Träffade fina flikor idag på cafestasjon, som man säger, dom var fina och bilder på de underbara människorna kommer senare, tills dess, inga bilder. Nu loggar jag in på msn och chillar, sen glass med chokladsås, GÖTT ME MOOOOOS!
fyller år om 6 dagar, flyttar om 10, känns bra. BTW

2 kommentarer:

  1. nice!!!!!! nå annat än en IPHONE lilla fröken skulle behöva???? pöss!!!!! /sandra

    SvaraRadera
  2. HALLÅ!! VADÅ FLYTTA DIN IDIOT! OM DU INTE FLYTTAR TILL MIG så stannar du banne mig där du är

    SvaraRadera