lördag 16 oktober 2010

-when everything is bad, it can only get better-

Förlåt för att jag sårade dej, jag lovar dej att jag aldrig mer ska göra det, och om allt skiter sig ska jag säga som det är. på en gång. aldrig vänta.
Det vill jag att ni som läser min blogg( hur många kan ni vara två? sandra och emmah?). VAr ärliga från början, dra aldrig ut på att säga som det är. Personen/erna blir bara med sårade ju senare sanningen kommer fram. Säg inget du inte menar, det sårar bara den du säger det till och du själv.
Jag fattar inte att jag lärt mig.
Jag tror vi kan lösa detta.

Tisdag äre prov för detta moppekörkort som jag inte tagit ännu, jag vet. Måndag kör man grävare, KANSKE om patrik går med på att köra på tisdag iaf. snääälla!
förresten kommer det en snygg bild på en snygg ellen snart tror jag. men tills dess..
En sjuk sommarbild. GE MIG SOMMAR NU.

2 kommentarer: