onsdag 13 april 2011

Jag på bussen

Var i vindeln idag, har saknat de barnen och Sandra och Gralle så mycket. HOPPAS ATT DU LÄSER DETTA SANDRA. var sjukt kul att träffa dem igen, Adrian grät, Sandra skrek Emelihe surade lite, jag skrattade och Vilmer bara satt och glodde, haha. Oslagbara är dom.

kanske borde säga till Sandra på din kommentar; tack hjärte du! Hehe viiiissst blire du lite avis, va va va ? ;)
och anja; nästa gång då ska du också ta!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blir som lycklig av alla människor. Var även med en enormt saknad rosa i går. Underbart är ordet. Den flickan är så fin så, jag vet ej vad jag skulle göra utan min man!

Nu för att göra inlägget liite längre så tänkte jag också säga att hetta, vi syns när då? Och Anja BERGGREN, bli frisk, hör av dig så vi kan träffas!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Ä TYP NÄSTA VECKA ÄLLEN, MÅNDAG, TISDAG

    SvaraRadera
  2. asså Ellen ja älskar så <3 <3 fyrkant, döskalle mkt!!!!

    SvaraRadera