onsdag 4 maj 2011

ja, vafan hände?

Jo, hetta min ven, undrade vad som hände med Mikaela i den sista filmen? Jag undrade också kan jag lova..men tydligen så ville Megan fox ( hon som spela Mikaela hallå?? ) inte samma sak som producenten Michael Bay. alltså två viljor och megan valde att inte gå Michels väg..men Michaels vilja var att Sam skulle skaffa en ny flickvän och så kan man säga att Megan lite fick sparken också..ta det som du vill.
Men min tanke är iaf att det inte kommer bli samma sak med den nya tjejen, nej helt annorlunda tror jag. känns ledsamt kan jag säga. Det har ju som alltid varit Sam och Mikaela? Och nu kommer det någon liten..och tar över?..faktiskt lite fett besviken..måste nog skriva ett brev till Michael och ifrågasätta hans val..IDIOT!

1 kommentar:

  1. VAFAN DET SUGER JU JAG DÖR
    KOMMER INTE SE DEN
    PÅ BIO IAF
    FAN VA LÅGT
    VAD HAR DEN NYA TJEJEN ATT KOMMA MED!!!!!!!!!11

    SvaraRadera