måndag 2 maj 2011

TRANSFORMERS 3 - DARK OF THE MOON

ALLTSÅ!! jag säger bara det! HERRIGUD va jag vill att det ska bli 1Juli NU!!!!!!!
ah, vadå tänker den tröga jävlen som inte hänger med världen.. haaalllå det är ju då TRANSFORMERS 3- Dark of the moon, har premiär! Gissa vem som ska ha en soffa i salongen den 1 juli? JO, ELLEN och sen är den ju i 3D också så då måste man nog se den två gånger hehe ;)
SATAN va jag taggar. helt jävla galet alltså!!
"You may lose your faith in us, but never in yourselves. From now on, the fight will be your own."
Klicka på bilden så kan du fett se den asgrymma trailern!!
Jag Vill se den här filmen nu nu nu NU NU NU NUUU!!!! :D :D :D
Btw, någon som vill hänga med?

2 kommentarer:

  1. vafan, vars är mikaela!!??

    SvaraRadera
  2. Jag kan följa med dude! :D Om du inte redan har någon annan att gå med.. ;)

    SvaraRadera