tisdag 21 februari 2012

But it was not your fault but mine

Sån dag man känner sig helt borta. man kolla runt sig frågar sig vad som hände och sen bara hoppar man över att bry sig mer.
Tack Oscar för bilden, tycker om dig också. Synd bara att du failade med fingret. tönt.
Tappade min box till hörlurarna igår innehållande ploppar till lurarna och min skåpnyckel, fick till baka den idag. Tack du man/konduktör som fixade den tillbaka till mig. Tack.
Nu ska jag hem i det fina vädret och göra nått kul. Äta semlor med vaniljekräm och chokladpudding. GILLAS STARKT. Tack livet för att du gör mig glad. Tack.
Imorgon ska jag åka snowboard med Anja och Madde och andra folk byggtvåor. Tack lilja för att vi får göra detta, Gratis. Tack.
TACK FÖR ATT JAG FINNS TACK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar