söndag 4 mars 2012

I don't want to be your come and go. I want to be yours.

Jag älskar mig själv.
Jag älskar när jag smsar mamma något viktigt och hon svarar "Gott" Som att hon verkligen njuter av det. Inget mega, inget mera bara, "Gott"
Jag älskar att jag alltid har någon som jag måste hjälpa upp när denne ramlat och att denne hjälper mig, oavsett om jag går på en jävligt knölig halkbana.
Jag älskar att bara vara.
Jag älskar att jag klarar mig utan att bry mig, om det är någon som jävlas kan jag gå förbi. Nog fan går det alldeles förmåga tankar på insidan ibland, nog saknar man den där som håller om en när man är frusen och borta bland alla tankar, men ändå klarar man sig. Ingen är heller ensam, det finns alltid någon.
Ta hand om de andra, visa att du bryr dig, ta hand om de som får sig att må bra. Ta hand om de som du får att må bra. Du duger som du är. Människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar