lördag 10 mars 2012

Jag vill älska dig, men jag vill slå ihjäl dig

Tänk att när jag är lite nere, då läser jag min egna blogg. Då mår jag bättre punkt
ibland förstår jag inte riktigt att det är mina tankar, och att folk faktisk, kanske, läser min blogg. Hatar ordet blogg. Låter som en uppblåst anka " CHA CHA BLOGGEN GJORDE TILL LÄPPARNA IDAG DÅRÅ" Nej. Tanke verkstad på mitt vis.
Iaf.
the point here.
I sommar kommer Rihanna och skrillex till P&L. Okej. coolt. Orka. åka. nej. Tänkte jag. Sen läste jag lite artist släpp. Typ längst ner på listan står det " Dada Life" Som att dom var "Shit the same". Men. Jag ändrade min kos. jag MÅSTE åka. (vet du ej vilka Dada life är så får du fan söka upp det, tala inte med mig om du medvetet inte vet vilka dom är. PUNKT.
Mamma lät ändå lätt villig. Och jag hjälper till lite mer hemma, Gör nått bra osv. Så kanske. Jag måste dock få pengar till ett till par boots till ponnyn på bilden. ponny eller Dada, ponny Dada ponny Dada. Varför inte båda. Jag får spara.

Jag drömde att jag åkte tillbaka till Ryssland i natt. Det var helt underbart. Jag vill hitta nått gammalt barn eller psyk hem att besöka och spök runt i, nej jag är ej sinnessjuk. jag vill se. man kommer nog börja uppskatta det man har lite mer då.
DadaLifeGodnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar