tisdag 27 mars 2012

Vi åkte till kittel

Detta är då de fulaste bilderna från kittelfjäll. Troligen mina favorit bilder.
Kittel var iaf najs. Liftarna var stängda första dagen, Andra dagen stukade jag foten första åket men åkte som fan ändå. Tredje dagen ramlade jag på väg till liften och typ slet av knäet på andra benet. Så där stod jag med liftkort för hela dagen. Död i benen och solen sken. Men jag fick sitta i stugan och känna mig fyrkantig framför tvn. För jag kunde ej gå. Takk lifet.
Nåväl vi åkte hel del massa skoter det var underbart. Vi hade kul i backen så länge det varade. Jag älskade livet där uppe.
Det va så lättsamt.
Imorgon ska jag nog gå till en läkare eller nått som kan kolla på mina ben. Det saknas nått i mitt knä har jag kommit fram till.
Hejdå mongon. Jag lever också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar