fredag 6 april 2012

Aaaah Ma hometooown

Vet ej vad felet är.
MEN jag var ute och gick i vindeln här
på morgon kvisten. Så på vägen hem gick jag för bi en bortsprungen cykel. Den hade punks fram och bak och kedjan hade hoppat, Jag gjorde det jag kunde sen styrde jag hem den till mitt bo här. Det var ju trots allt en militärcykel. Ungarna som troligen stulit den från första början ska ha spö. Men tack för att jag fick den.
Annars? Kan typ alla dö. Hatar typ alla..förlåt, men jag gör det.
idioter finnas det och dessa sätter lappar så allaandra blir dragna över samma kam. Och då hatar jag alla. pga av de som satt Lappar.lappar.
Aja. Jag borde kanske sova. Klockan är över sju och jag har ju trots allt inte somnar ännu ens en gång ikväll för natten.
Lappar att göra med har det.
Fick G+ på min engelska uppsats är fett besviken för det betyget, Men skylla mig själv för jag göra. Betyget och uppsatsen stod på A4:a papper. Alltså Lappar, tillbaka till dom.
Lappar hit och dit. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar