fredag 20 april 2012

Det jag säger ba måste fram!

Har mycket att säga med få ord att använda.
Jag vill se en riktigt djup djälva film. Försöka hitta nått som man letar, fast man inte letar. Jag hatar att leta, verkligen hatar, Jag letar aldrig i onödan. Rättelse, jag gör aldrig nått sånt jobbigt i onödan.
Tack ni, mina underbara vänner som finns. Ni vet allt vilka ni är.
Det är jobbigt när man bara liksom vill till ett ställe men när man väl är där vill man därifrån fortast möjligt, och när man åkt vill man tillbaka. Tror att detta kommer bli ett problem när jag har körkort...Rättelse igen, jag kommer aldrig få körkort.

Är så omotiverad till livet på skolan. Jag vill göra nått annat än bara gå i skolan.

Är också jävligt hungrig. Lyssnar på världens bästa låt och känner hur livet kommer tillbaka
soft, så behöver man inte dö idag heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar