tisdag 15 maj 2012

Låt mig vara, Lite tiiiiiiiiiiiill

Jag borde inte blogga(vilket ord blogga dat ord liksom fuuult) på morgonen. Är fan alltid på ett jävligt dåligt humör då.
Hade en bra dag. Körde traktor, höll på att välta ner i ett dike, eller jag körde nära diket...var inte i vältzonen ens.. är typ frisk, min häst mår bra, Svea vann mot lett. Fick träffa amanda och hänga me na. Sista dagen av skolan imorgon för denna vecka. har en chill nästa vecka. går tolv dagar till i skolan. Har ätit god mat, eller en god macka blev det. Är fet, men förjävla glad.
Jag tror att morgonpasset i P3 gör mig lycklig. Jag älskar fan dom. Så jävla gött.
Det luktar gott på mitt rum från ett sinnessjukt gott doftande ljus.
He ä en ba dag ba.

Heheheheheheheehehehehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar