måndag 14 maj 2012

Upp och ner ner och upp

Jag är sjuk
Jag är inte sjuk
Är sur
Är glad
Jag gillar
Jag hatar
Är fin
Är ful
Jag tycker allt är fult
Jag tycker allt är fint
Är hungrig
Är mätt.
Har ont i huvudet
Har inte ont i huvudet
Så har mitt liv sett ut hela dagen.
Tror det kan bero på att det
har blåst
har inte blåst
Regnat
inte regnat
Tror det finns ett sammanhang.
Känslan av att lämna Vännäs en eftermiddag efter skolan är så jävla skön. jag vet inte vilken mungipa jag ska le med för känslans skull. Fult ord förresten, mungipa. Mun gipa, Gipa GIPA, pipa. Eller ja. Fult
För alla er blinda kan jag säga att snön är snart helt borta, och det är istället översvämning i hela världen. Inte för jag vet hur blinda ska kunna läsa. Liksom blindskrifts datorer; affärsidé.
Hejdå. Fuckers. Nej men guu, förlåt jag gillar er. not. Skoja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar