onsdag 12 september 2012

Efter en tid av tystnad, återuppstod det.

Har kommit fram till ett problem med mig, vad? jo jag ska berätta, att allt jag säger att jag ska göra om det så är går, pratar, ritar spelar musik, kör häst eller bara sitter så måste allt ske liksom, perfekt och typ som det alltid gjort eller liksom. såhära, om jag ska rita något låter jag inte fantasin flöda och släpper fram saker och ting, utan alt måste vara liksom realistiskt "nej men så stora ögon kan man väl inte ha" eller "men han kan väl inte ha blåa randiga byxor byxor och en beige rutig skjorta" "för stor näsa funkar inte" . när jag spelar musik lika så, jag kan inte bara få ihop nått som inte stämmer för att sedan fixa det utan jag fixar det innan jag fått ihop det, vilket resulterar i att jag fastnar för att jag inte vet var jag ska fortsätta.
Problem iaf.
Längtar så fruktansvärt efter iPhone5 tragiskt taggad.
Har ingen koll på något känns det som, jag bara flummar runt som ett annat flummigt monster och har typ slutat bry mig. känns fan gött

1 kommentar:

  1. iphone5 är väl ute är även tragiskt taggad lol trodde jag var ensam om det lolol

    SvaraRadera