torsdag 3 december 2009

Jao.


Jao, just nu sitter jag på bussen och bara tar det lugge, lyssnar lite på metallica, ska snart möta karin tid e12, och på tal om karin kom jag på en bild som jag tillägnar till henne. Tycker faktiskt att den är riktigt tuff, tog den med henne i tisdags på skolan när det hade varit någon cool människa från walle som hade lämnat sin, antagligen, älskade cykel liggande i den frusna marken och den lilla snön som vi hade lyckats få äntligen! Egentligen skulle jag nog inte blogga utan kanske sova, för att snart orkar jag faktiskt inte vara uppe längre. Jag fattar inte vad det har blivit, jag skällde förresten ut pontus igår, kändes jävligt bra måste jag säga, har typ sovit som en stock i natt, not, Amigo har väckt mig typ 10 gånger... Aja nu börjar bussen närma sig umedalen och nu ringde karin just, så nu på jag sluta blogga och va mig i kragen och göra natt vettigt, typ smsa med anton!;Dhaha puss Lilla my!

4 kommentarer:

  1. fan va läcker bild!!!! den coolaset ja har sett på sjukt länge!!! skulle annars bara säga att jag saknar du!!!!

    SvaraRadera
  2. Coool bild...äre du som tagit den?

    SvaraRadera
  3. Fin design föressten....ären ny?

    SvaraRadera
  4. haha, ja det är jag som har tagit den med min usla mobil haha. zan zan. jag kommer snart gumman!

    SvaraRadera