fredag 11 december 2009

Lilla julafton med go flickorna!

Ja, ikäll är det lilla julafton med gogummorna , Fanny Johanna och Maja men hon har inte riktigt kommit ännu, men stax är hon väl här. ( Synd att inte Rosa ,Anja inte kunde komma. Även Josse, den flickan jag inte träffat ännu ;) )
Ikväll kommer det bli, Skratt, skitsnack, dåliga skämt, bra skämt, coola presenter, god mat ( blev det! ) häftiga frisyrer, hoppas jag, härlig film, bra musik och sist men inte minst, Jul klädsel och jul stämnignen som jag fortfarande saknar men den börjar som smått komma lite från överallt.
Var ocj köpte massor med julklappar idag på Lagerhouse. Bla, till mina syskon, nu äre bara pappsen kvar. Men jag har inte riktigt bestämmt vad han ska få dock, men jag får väl heltenkelt bara hitta ngt ;)
Nu ska jag vara med the girls! Bilder kommer sen!
(Förlåt för den dåliga uppdateringen, har varken orkat eller hadt tid. ;) )
Puss Lilla my <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar