lördag 19 december 2009

Jag saknar dej girl!


Jag vet, förlåt emmy för bilen Men det är så jävla älskad av mig. Om man zoomar in på ditt ansikte så ser du så jävla lycklig ut, och jag måste säga, sådär lycklig blev jag när du ringde mig lite diskret en onsdagskväll helt utan förvarning, nästan det första jag fick höra var ditt underbart roliga skratt! Det var så sjukt härligt att prata med dej hun! Hoppas bara jag får höra av dej flergånger i år! Jag trodde faktiskt inte att jag skulle sakna dej så mycket som jag har gjort. Jag kunde verkligen berätta allt för dig, du hade lixom hela mitt liv ditt minne, du betydde så otroligt mycket för mig! Nu är jag iaf på sånt här, rikemans julbord om man kan säga det så. Ganska coolt faktiskt, men då var kevin med, det var typ helt underbart, jag saknar honom, det var nu förstå gången jag sa det i allmänhet... Ne, nu ska jag vara social. :) puss på er<3 godjul! Lilla my

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar