måndag 4 januari 2010

Tjaooo

Hehe, dålig på att uppdatera jag vet. Förlåt för det iaf...
God jul & Gott nytt år I jätte mycket efterskott!
Jag hade en typ sjuuukt najs jul, jag fick en dator och massor med grejor som jag ville ha. Jag har för sörsta gången i mitt liv lagt ett nyårs löfte! Jag ska lära mig italienska! Här kommer en bild på Italien för det!
Jag säger bara gosh va jag vill dit!
När berätta om mitt nyårslöfte för min syster fick jag reaktionen med ett fräs. " OJ! vilket löfte! mummel......" Mm, tack emmah, trodde du skulle stötta mig eller ngt, men nej, ack inte det inte.... Men Dannii tyckte iaf att det var en bra idé, men att jag skulle lära mig spanska först, sen italienska, för att det var lättare! Och sen skulle hon också hjälpa mig med spanskan, vilket jag tror behövs.
Film tips, Donkey Punch, sjukt snygga killar. Ganska rå, men bra!

Nej, nu måste jag sluta blogga, ska nämligen äta!
Bye!

2 kommentarer: