fredag 29 januari 2010

Så gåre!


Så gåre när man lämnar mobilen på ett ställe som man glömmer bort vars. Då hittar man den, våldtagen av människor som har tagit vackra bilder på mig själva. Haha, flickan på bilden har ett namn, Men det får ni inte veta Haha! Hon är en väldigt trevlig flicka som inte riktigt förstår hur mkt hon betyder för mig tror jag. Men iaf, jag sitter på skolan själv, och dricker en kopp te. Ganska mysigt faktiskt, ensamt, tyst, lugnt. Man kan bara sitta här och försvinna bort i tankarnas värld. Om du undrar varför jag sitter kvar på skolan en fredag, är det för att jag väntar på min syster som jag tror jag glömt bort mig. Jag har inga pengar heller att spendera så jag är helt enkelt kvar på skolan. Jag har nog bestämt mig nu, för gymnasiet. Teater först, sen media eller bygg som andra tredje, sen musik. Jag är väldigt nöjd faktiskt. Men nu ska jag dricka mitt Waldorf te och komma iväg till tankarna igen. Härligt härligt! Puss på er! Btw, vad tycker ni om designen? Jag tycker iaf om den^^ puss

2 kommentarer: