tisdag 2 februari 2010

Avatar.

Känner mig inte helt jätte mobbad längre nu när jag har sett filmen alla pratar om
Avatar. 3D. Den var bara så sjukligt bra. Helt insain. Jag bara älskar 3D glasögonen man fick med, dom är dock inte ovanliga då alla har sett någon 3D film och dom flesta tycker att dom är coola. Haha, jag vet inte faktiskt.
Om det var någon som inte visste det så besökte den älskade Maria Montazami Rix Fm idag på eftermiddagen. Försökte hitta någon länk med resultatet blev negativt.. det dög totalt. Men en liten bild kan ni allfall få.

Imorgon ska jag redovisa om en Eminem låt och förtufattade meningar, och bara åsikter. Peppar faktiskr lite grann, men jag känner mig nervös för att jag ska bara ha stödord och det kommer nog gå åt.... med det, man ja får helt enkelt göra det jag kan.
Filmen vi såg igår "Farsan" är väl inget jag direkt kan rekomendera. Bra humor men asså, har dom hörtalas om nått som heter Handling? haha, men den var iaf rolig..
Ellen i sina glasögon.

Bara en allmänt ful bild på ellen...
Och så vacker känner Ellen sig nu.. GODNATT FÖR MIG! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar