fredag 5 februari 2010

känner mig som är babian.. ?

Med rosiga kinder.... och en näsa som inte jag kan använda, eftersom att jag ska tvinga mig själv att inte använda nässpray, det är så äckligt, sitter jag nu iallafall hos en Syster och hennes såndär kille.. hon kallade just datorn "knullhuvve" och jag skrattade, hon hatar nu datorn.
Jag har tänkt på början i detta inlägg i två dagar och resultatet är kasst. Det var så sjukligt fint i mitt huvud och nu när det skulle ner på papper fick min hjärna psykbryt och var tvungen att radera allt onödigt. Men det enda som raderades var min text. Jaja, Sandra är frustrerad som en ilsken gorilla, typ som denna.

Nej, den var kanske inte så ilsken som jag hoppades på men men. Göllig va den iaf.
Igår snackade jag med Alexander skrarsgård dubbelgånger , han var så sjukligt söt 17 singel och bor i stockholm. Om han skulle läsa detta skulle han nog aldrig vilja snacka med mig igen, men min blogg är ju top secret och ingen känner till den. haha.
Jag har idag lyckats med att: åka ut med min häst (som jag aldrig skriver om , varför ? ) Åkt upp till min syster, öööhm, jag har legat och drygat med min andra syster... Sen har jag typ.. ehh, öhm, inte gjort något. JO jag har faktiskt ätit glass haha.
Men nej nej. Nu ska jag se lite paradise hotell som en viss tjej har dragit in mig i, och jag har så mkt kvar att se.. jaja.. .Puss på er iaf. här kommer en gammal lite skruttig bild på mig haha :P

HAHA trodde ni ja, haha men på Rosa och mig. Ganska eeegd. Btw Rosa är så fin och kolla våra ögon ? vad kollar vi på, heeelt ute och cyklar båda två tror jag..
Puss iaf :P

2 kommentarer: