lördag 6 februari 2010

Syster


Du är nog förbannad för bilden. Men det finns ingen mer självklar bild för hur underbart vacker du är. Även fast vi "tekniskt sett", som min kusin skulle beskriva, inte är släkt. Men du är våran syster. Jag har 3 systrar jag har 3 underbara systrar, och älskar dom alla tre det gör jag. Dom är alla olika och ibland tror jag att jag blev en blandning av dem alla tre. Såklart deras bästa egenskaper vilket betyder att jag är bäst. Såklart. Men alla är fina, vackra och underbart snälla alla tre. Det går inte med ord beskriva hur mycket dom betyder för mig. Jag älskar er!<3

3 kommentarer:

  1. Älskar dig också! *kram*

    SvaraRadera
  2. ååh, ja ser så härligt mongo-longo ut ;)... du blev oxå värsta snygga mongot på en del bilder (typ alla) ;)... puuuuuuuuss!!!!

    SvaraRadera
  3. Ni är världens bästa!
    Haha jag vet sandra, du är lite mongo-longo,puckolucko ;) pusspå er!! <3

    SvaraRadera