måndag 8 februari 2010

Kände för ingen rubrik.


Å, ibland blir jag så frustrerad. Typ då jag inte får som jag vill... Jag hade nästan fått över mamma på min sida när vi snackade om att va hål i tungan. Men nu idag då jag tog upp det var hon emot. Jag försöker verkligen med allt. Men det fungerar verkligen inte. Jag blir arg, frustrerad, arg igen. Och lite galen. Eller inte galen. Bara frustrerad... Jag ligger ett kapitel i matteboken. Jag ska göra samhällskunskaps uppgiften till onsdag. Jag vet inte vad jag ska göra om eller hur det ska gå till, sen har jag även en engelska novell som ska skrivas klart. Jag har hela historian i huvudet nu är min uppgift bara att få över den på papper på engelska. Jag har ångest över nästan allt... Skola, nationella, gymnasiet då jag fick reda på att fyra stycken som har valt teater som första inte kommer att komma in och jag är rädd att det kommer bli jag plus tre till. Sen har jag ångest över ett kanske kommande hästköp. Ne. Nu får jag får fan och lugna ner mig. Men frustrerad är jag, Fortfarande.... LOOK AT MY HORSE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar