måndag 15 februari 2010

Fattar inte..

Glad alla hjärtans dag allihopa! Min alla hjärtansdag sög totalt jätte mycket men ajja...
Jag Förstår mig inte på detta med blogspot egentligen. Man kan inte kolla hur många läsare man har, man ser inte om man har fått några nya kommentarer, om man ska svara på kommentarer så blir den också som en kommentar? Jag menar, hur mke suger igentligen inte det? Typ jäääääääätteee mycket!!
Eller så kanske det bara är jag som gör fel. Någon som kanske vill hjälpa mig?
Nej nu ska jag sova. Ska upp tidigt imogon till skolan, jag och Gabbi på Walle, det blir kul. peppar som fan :D
Godnatt iaf! Puss

2 kommentarer:

  1. ja håller med.... är oxå irriterad över att man inte ser när man har fått en kommentar... tråkigt att svaret blir en kommentar... men ja är väl lika osmart som du ;)

    SvaraRadera
  2. JA! JA MEN VISST! Ingneting är ju typ som man egentligen vill, men man får väl klara sig :P

    SvaraRadera