tisdag 23 februari 2010

Lilla My Säger...
Jag är väldigt glad.
Jag har blivit beroende av en sak. Det är två bokstäver och väldigt farligt. Jag är inte ensammen, det är jag och älskade Vide som håller ihop.
Den som inte fattat vad det är få en till ledtråd. Sommar och vinter, vartannat år, om varandra.
Den jubelidioten som fortfarande inte fattat kommer nu svaret.
OS Heter det.

Jag sitter uppe till halvtolv varje kväll och kollar på det. Jag tror jag är galen faktiskt! Det går helt okej för svenskorna Eller aa... Vi ligger på sjunde plats i medalj listan med våra sju medaljer.
Nog om OS.
Jag ska bli moster i sommar. Inte bara en gång, utan två. Båda mina kära systrar ska få barn. Emmah i maj, glöm inte att kolla in hennes blogg!!
www.yesterdaytodaytomorrow.blogspot.com ( jag fattade inte hur man länkar... )
och Camilla som också har en blogg, men det namnet kommer jag inte på just nu. Det där med att bli moster mitt i sommaren har dock sina nackdelar. Det är att jag inte kommer att få tävla lika mycket i sommar. Och jag och Lakej som är så duktiga nu? Han är vekligen i toppform. Men kylan gör att lillagubbens så luftrör blir känsligare så han hostar.. hoppas att det går över snart, vi vill ju inte att förra årets incident då han fick stå nästan hela hösten. Men det tre tävlignarna som vi har planerat att de ska bli av, kommer nog gå jätte bra!
Dagen i sig har faktiskt varit oerhört rolig. Har snackat mycket OS med Vide men jag och Fanny har tagit fula bilder och bara varit allmänt oseriösa idag, haha, många skratt, bilder kommer senare. JAG HAR SOVMORGON IMOGON HAHA! Det slog mig just och gjorde min dag, lite bättre, om den nu kunde bli det. Vi har friluftsdag nästa vecka på onsdag, det skulle ju egentligen vara imorgon, men det blir nog inte så trevligt med -30 i den dära Agnes backen. Nej usch va långt inlägg.. fy, förlåt. Nu ska jag kolla lite mer på OS och äta chips hihihi :]
"Heja på sverige så kan du bli gladare! "
Godnatt haha.

1 kommentar:

  1. Har du glömt lilla jag?
    Me like OS....Alpint å långskider...

    SvaraRadera