fredag 19 mars 2010

Oh, you lucky girl.


Jag skulle va kort med min mobil då jag såg att minnet var fullt. Jag hade väl många bilder att va innan minnet skulle vara slut? Tänkte jag. Så jag gick in på minafoton och såg att min mobil dagen innan hade blivit stulen utan mitt medvetande, (eller jag glömde den i en soffa på skolan), och när jag tittade hittade jag bilder i massor på dessa två människor. Dom är så fina så. Härliga människor detdär. Idag råkade anja göra illa mig, hon satte på mig sin halsduk och sen när hon skulle ta av den så slet hon för häftigt och mitt ögonbryn fastnade... Jag har nu en (liten)spricka bredvid mitt ögonbryn, som gör ont och blöder då det känner för det. Men det är trots allt lugnt, anja fyller faktiskt år imorgon. Då blire najs! ;D Jag sov hos Emmah i natt och natten till igår. Tommy är borta i fjällen, med massa andra skoter freaks, och Emmah är väldigt rädd för sådana spöken som finns, så jag fick bara packa min väska och sticka till henne. Men det är ganska skönt hos henne. Tyst och lugnt och bara allmänt chill.^^ Jag var på praso på lilja med hetta i onsdags och det var sjukligt najs. Vi missade bussar hit och bussar dit, vi gick fel och vi ramlade på vägen framför en bil och några killar som stod längre bort, och vi såg en pojke i matsalen som jag inte ville se så jag gömde mig i min lilla jacka. Men själva besöket var ju också trevligt, men det gör bara talet svårare...VAD SKA JAG VÄLJA LIKSOM? Aja, nu ska jag njuta av en förhoppningsvis (gud va långt ord!) Mysig och lugn bussresa. Släck fimpen, behåll glöden, kör moped och var rädd om alla ögonbryn! Lilla my.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar