söndag 14 mars 2010

Singoalla.


Skulle just va min sista kaka då jag märkte att locket var upp och ner. Först tänkte jag. Meh, sen bloggen, sen kan bara vara får som är så, kanske man får önska sig något då? Jag gör iaf det... Färdig. Thihi. Jag sitter och gör fysik. Och fy va tråkigt det är. Fy... På tisdag kanske jag ska på choklad provning på choklad provning på DuÅ med min mor. Det känns kul. Hoppas bara att det finns platser kvar! Btw,har du tråkigt och vill se en film? Har kommer ett tips, se Black balloon. alla tror att det är en skräckis. Men det ben sjukt bra dramafilm från 2008. Jag orkar dock inte säga vad den handlar om men sök på google så hittar du den. Killen är fett snygg :D:D Haha. Nu kallas mitt jäkla fysik häfte. Hade det super! Puss

1 kommentar:

  1. coooolt ;) mums med choklad... hoppas hoppas att de finns plats för min lilla godisgris =)

    SvaraRadera