fredag 12 mars 2010

Tänkte.


Jag har tänkt att jag ska blogga, och då något värt. Men det lär det inte blir, värt asså. Jag var arg idag. Jag var så arg. Jag kan klistra in vad jag slet på apan sen. Orkar inte skriva allt nu. Det var iaf en vacker liten text om vad jag ville göra. Jag har verkligen aggresions(om någon vet hur det stavas, lämna en kommentar, men ni fattar vad ordet är som jag söker. Aggresivitets problem fast ett annat ord.) Problem, det är ingen lek. Jag var arg i en timme för att jag hade raderat en uppsats till engelskan som jag trodde jag hade skickat in. Och nu är jag lite sur för att min mobil inte kan stava de ord jag vill och stavar det alltid fel. Arg arg arg... Jag missade maria montasami i måndags. Och jag har inte åkt snowboard på hela lovet. Och jag insåg just hur snygg min mobil är. På tal om snygg. Snyggingen på bilden ovan är en väldigt god vän som jag tycker om väldigt mycket. Hon har förövrigt varit med i min blogg förut. Och har är hennes blogg, tror jag iaf. Lyxigastune.blogg.se om det är fel så blir jag ledsen. Men vad jag gör jag uppe kl tio i två? Bloggar. Jag var hos sandra igår addepadde och emelihe var Versta mysiga:) gulligt. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar