söndag 11 april 2010

Hey look its.. Eh...


Jag har faktiskt ingenaning om vad jag ska skriva om. Eller egentligen har jag så mycket som bara snurrar runt i huvudet. Jag vet inte vars jag ska placera allt. Vad jag ska göra med allt. Om jag ska glömma eller kommaihåg. Onödigt eller viktigt. Allt det viktiga försvinner bara. Allt bara försvinner. Takespridd... En sak. Mina båda biologiska systrar ska få barn i sommar en liten pojke var. Theo och (kanske) Malcom, Min mamma ville att micke skulle heta Malcom egentligen. Men han blev mikael. Han är cool, tuff, snäll och faktiskt måste jag säga att han är faktiskt den bästa bror man kan ha. Han är helt otrolig. Nu ska jag typ sova. John blund kallar. Sandman som han heter på engelska och som Metallica sjunger om i deras låt Enter Sandman. Lyssna på den, den är rå bra. Nu blev det typ 5 saker istället för en. Men det kunde ha blivit 153 också... Flummel, svammel, mummel mummel, godnatt...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar