onsdag 7 april 2010

Pikkabooo...


Usch va ont det gör när bedövnigen som man får hos tandläkare släpper... Super ont måste jag säga. När jag just hade kommit till väntrummet för att vänta i en halvtimme, ensam nervös rädd exposed, nej inte det sista... Men, så kom det in en ganska stor kille med handfängslen eller vad det nu heter, och två poliser, en kille och en tjej. Och herrigud va snygg poliskillen var...sjukt snygg bara. Den stora killen såg iaf kriminell ut. Skum typ... Det gick ganska bra ändå hos tandläkaren hade Versta sköna killen som hette magnus, och hanna hon är så snäll. Versta ängel typ. Jag kände Emmah lilla ailien när han typ sparkade idag det var typ häftigt men samtidigt Läskigt, men mest häftigt, och...ne, bara häftigt. Btw, så bilden har jag mittbena, testade bara det, jag vet inte, hiss eller diss? Jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om det, det känns bara annorlunda på nått sätt... Jaja, Gut geschlafen, som man säger på tyska. Typ MVG i tyska nästa -Check... Jao:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar