tisdag 6 april 2010

The king of king of kongoland


Jag vet faktiskt inte hur den där låten går anna vet men inte jag. Iaf, jag har nu, efter typ tre dagars arbete, äntligen virkat klart min älskade OS mössa. Jag är helt supernöjd med den och det tror jag inte kunde bli bättre än såhär! Det var faktiskt inte så himla svårt heller, kan nog göra en till till Emmahs bebis tror jag!:D Idag gjorde jag illa den dära armbågen som jag gjorde illa för ett tag sen, då anja var inblandad och det var så att jag halkade..., men iaf, jag gjorde illa mig och nu gör det sådär fruktansvärt ont igen. Men det går nog över, hoppas jag! Imorgon ska jag till tandläkaren vilket gör mig aningen nervös då jag sedan mitt första besök där har hatat det. Inte hatat kanske men varit rädd och bara tanken på det gör mig nervös. Sist jag satt i väntrummet hade jag förhöjd puls och typ skakade, även kallat, hyperventilerade. Konstigt ord det där. Men det är iaf läskigt. Jag blir bara så rädd för att vara rädd och för att det ska göra ont och jag blir rädd igen.. Nog snack om min rädsla för tandläkare, imorgon ska vi nog till myrornas också, får se om jag hittar något fint där, hoppas bara, letar efter någon snygg väska eller topp eller jacka, eller bara något snyggt. Haha. Jag såg Johan Falk på fyran idag också, så sjukt bra. Kanske för att han som spelar Frank är så underbart snygg, men jag blev dock lite ledsen över att den slutade som den gjorde.... Men ändå bra, och snygg. Missade Maria på hollywood fruar gjorde jag också, det var nog hemskare än slutet på Johan Falk. Men nu ska jag typ sova. Godnatt.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar