söndag 11 april 2010

Lilla My Säger...
Så här går det till:
- Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Sex saker om mig själv:


1.
Jag har ett obrytbart beroende av socker. Jag klarar mig inte. Jag får abstinens. Diabetes nästa känns det som. Samtidigt försöker jag vara sportig och nyttig, men jag klarar mig inte bara utan socker..

2.
Jag hatar folk som tror att dom är något. Som verkligen tror att dom kan få allt, fast dom inte kan.. Såna som ingen riktigt vågar säga till. Fast jag gör det. men det íngen som kan ta mig på allvar.
Dom är bara högfärdiga Äckel.

3.
Jag hatar när folk inte tar mig på allvar. Även dom är högfärdiga Äckel. Med dom hör även dom som inte gillar att man säger till dom. Jag menar, man måste ju fan lyssna på andra. Det kan inte bara vara dom som är i centrum hela JÄVLA TIDEN. Det gör mig så jävla less...

4.
jag gillar inte den här utmanigen.. den suger.

5.
Jag har bakterie skräck... Bussar, toaletter, stan, butiker... Jag har handsprit i min väska som används typ hela tiden.

6.
Jag kommer inte på något mer om mig själv... skriver väl in något om jag kommer på.. hehe...

Jag utmanr :
ANJA
ANNA
KARIN
MAJA
ROSA
SANDRA

GRATTIS :D:D:D

1 kommentar: