söndag 29 januari 2012

Det ter sig som man vill om man vill att det blir som viljan säger

Bara jag som är smått less på ALLA skämt om "gå tillbaka till köket kvinna" Eller "HAN vet sin plats" ??? Alltså whataaaF Kvinnan och mannen har lika stor rättighet i köket. Ingen ska behöva vara där mer eller mindre. Snälla ge upp, skämten är lite uttjatade och kvinnan har faktiskt spenderat betydligt mycket mer än mannen i köket i det forna, men väx upp för i helvette HITLER DÖDADE ALLA JUDAR??? DET ÄR INTE EN KVARSTÅENDE TREND? Thought you were going to be in chock after that one. Allt jag vill säga att skämten är lame, är inte kul och har inte riktigt varit det senaste..20..åren. Ingen bryr sig. De bästa kockarna är till stor del män. ändå fortsätts det gnälla. Och kvinnan har samma rättighet som mannen, fan alla är människor den som tror annat vill jag ha namnet på, den skall även inte få tala hädan efter, eller den kommer liksom inte kunna.. so now shut the F up and get back to work, bitches. stop whining about some old shit. It's still old..
Är det någon jävel som förövrigt bryr sig om hur jag stavar, bygger meningar osv.. så kan ni säga det till mig. Jag tror inte den saken påverkar poängen i vad jag menar. Jag kan stava som en tre åring men om ni fattar så spelar väl det ingen som hellst roll? NEJ JUSTE. SÅ HÅLL KÄFTEN ALLA NI SOM TROR ATT NI ÄR KUNG BARA FÖR ATT NI ÄR BRA PÅ ATT STAVA OCH ANVÄNDER SIG AV JÄVLIGT KOMPLICERADE ORD ÄNDÅ INGEN SOM BRYDDE SIG FÖR MAN FATTADE ÄNDÅ INTE.
Tackåhej. Leverbadej

1 kommentar: