tisdag 31 januari 2012

Sweet dreams are made of this.

well fuckyea, true story på bilden, oh yes.
Alltså en sak jag har tänkt på. När man sover sådär djupt på man inte kommerihåg något och man liksom somnar och sen vaknar man när alarmet ringer, då sover man inte så bra. Eller man sover ju bra för man har ju sovit men man sover liksom inte så att man minns det vilket kanske inte är så bra. Då är då iaf inte jag liksom väl tillfreds när jag vaknar. Jag hade en sån natt i natt, jobbigt att somna, kommer inte ihåg att jag sovit så vaknar man=jobbigt att vakna. Det är fan i mig jobbigt.
Extremt jobbigt inlägg. Förutom bilden. Läs det inte. eller jo. FÖR ANNARS KAN DU DÖ. Eller frågan är vad man gör på någons blogg om man inte är intresserad av att läsa den.
Seriöst, alla som gnäller på allas bloggar, här kommer tips från coachen, Är det så att det finns en blogg ni ej gillar, LÄS DEN INTE DÅ JÄVLA MONGO.
Problem solved. Bitches.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar