fredag 17 februari 2012

Happens waaaay to often.

Well yeeah.
Darja jag tänkte bara säga det du hade kommenterat mitt inlägg där om typ alla dessa utnötta kvinnoskämt. Ja alltså jag tycker politik inte är skit, Men inte egentligen så Bra. Hade det varit bra hade ju det mesta varit aningens bättre??? Det är viktigt att ha politik. Men kom igen ingen av dom som vill styra Sverige är värda att göra det. Dom har med olika ord samma jävla dåliga åsikter.
Jag tycker inte det är roligt att prata politik med personer, för att jag uttrycker mig ofta klumpigt för att jag inte får tänka efter ordentligt om hur jag ska formulera mig, för att då kommer alltid någon och avbryter mig.
Visst vill jag också framföra mina åsikter om saker, och jag vet att andra vill det, men så fort jag pratar med någon om det så blir det "tävling" av det hela och man pratar bara i munnen på varandra.
Vad händer med Sverige när Politik inte längre är störs i riksdagen, utan i media? En fråga som alla gärna får svara på. Känn er tvingade.
Nu ska jag ha en dryg dag på en tråkig skola. Tack Vännäs kommun för att ni finns, tänk om ni bara kunde dött i stället så hade allt blivit lättare. Hejdå.

1 kommentar: