tisdag 14 februari 2012

Jag tycker om kärlek, när man gör det till något fint.

Jag ger mig. Jag var lite för kritiskt mot alla hjävlahjärtans dag tidigare. När jag såg den här bilden fick det mig att smälta som en flicka med sin älskade lilla docka. Det jag menade bara var att, Kärlek är fint det går inte att undkomma och det är ju ändå idag man ska visa det lite extra, ta steget för något mer, Bry sig om alla dom som man typ..glömtbort.. Men samtidigt, är det någon som förstår hur mycket vi inte visar? Om man har dom där människorna som man tänker "jag hör av mig imorgon" så är ju då idag en bra lösning, men ska det verkligen behöva vara så? Ibland, Ja. Oftast, nej. Kom ihåg varandra och älska varandra varje dag istället!
Men då är det tillbaka till bilden, Det är underbart vacker med farbröder och gummor som fortfarande firar denna dag, oavsett om partnern är i himmelen eller hemma. Det går inte att komma undan, En kyss, Ett kort, Tre ord på, Jag älskar dig.
Men det fina är, Att dessa människor lägger inte upp bild på hela kalaset på facebook. Det är min poäng. Kärlek är något mellan en familj eller två personer(vill inte säga bara två man kan vara fler) men inte med hela jävla facebook och sina 894 "halvbra" vänner..
Gör denna dag till något fint, Det du kan. Behöver inte kosta dig mer än några få ord.
SPREAD THE LOOOVE (not by Facebook thoug.)
Glad hävlahhjärtans dag alla foreveralonare! Jag är med er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar