onsdag 9 maj 2012

BOOOM FALLERALLA

Börjar bli nostalgisk, våren gör mig som en mjuk teddybjörn en varm sommar dag. Känner mig kletig och mjuk. Det där lät skumt men liksom, jag känner mig som en stressboll lite, eller kanske mer studsboll, kastas runt och liksom kommer tillbaka trots att jag vet att jag kommer bli kastad igen, blir uppfångad och kastas, och kommer tillbaka. Det är lite konstigt. Dock så bryr sig en normal människa, men just nu är jag så bara energi lös att jag endast inte bryr mig. Borde sova. jag känner ba hur jag blir kastad, men jag menar någon gång landar jag väl.
är beroende av mina drömmar, drömde att jag var ute och sprang, tänke att det räknas som motion, så jag åt två kexchoklader idag Check.
Beroende av Smala Sussie av alla filmer, vill bara se den, nu.
Faaaan, Jävla oflyt hela tin...
Bajskorv som inte går att spola ner. haha.
hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar