onsdag 2 maj 2012

By the way- som di säger i amerkiat

jag hatar nog allt fortfarande, och alla dessa ungar som är typ 12 år och beteer sig som 18... herrigud, gå och se bolibompa eller nått.
Allt 14 åringar som lägger upp bilder på sina "lönn feta" magar och skriver kommentaren " 5 månader kvar nu, längtar tills du kommer älskling!!!!! <3"
just då får jag lust att skriva. " grattis, lycka till, hoppas du ser fram emot 3 år av enorm saknad av sömn, privatliv, utbildning och troligen framtida jobb. Du kommer säkert vara en jätte lycklig ensam stående mor med nikotin gula tänder och leva på social bidrag medans ditt barn blir eller gör någon annan gravid. Hoppas du njuter av sömnen. "
nu ska man inte dra alla över samma kam, men jag fattar inte varför man som 14- åring vill utsätta sig för det som blir. det handlar faktiskt inte om ett litet barn i en vagga, du får fan inte sova på minst tre år. och sen har du ansvar tills den är minst 18 och ytterligare tills 21. Dina gymnasie-vägar ser ju också bra ut eftersom du knappt gått ut grundskolan.
Klarar man detta så måste jag dock vara ärlig och säga att jag blir glad för deras skull, att man verkligen är mogen nog att skaffa barn och fatta innebörden. och fixar skolan och allt sånt.
Kul för er.
är så sjukt sur nu men alltså. grattis ni gravida små flickor. kul att ni tror att den 15 åriga " mogna" fadern till erat barn kommer ta ansvar. ni kommer vara så lyckliga i två månader till efter barnet föds. Grattis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar