onsdag 2 maj 2012

Jag drömmer om en dag då alla accepterar mig, då ni fattar att man är som jag, är när man levt ett liv som mig

1 jag får tillbaka min telefon imorgon ( OCH JAG LÄNGTAR SÅ IN ÅT HELA FRIDEN EFTER DEN)
2 jag har mycket att säga men ack inga ord, varför? om någon kan svara, snälla hör av er, TACK ERA JÄVLAR. ni är dock fina jävlar. tack.
3 idag är det onsdag, den mest värdelösa och meningslösa dagen i livet. 
4 borde lära mig mer om vad jag pratar om, jag menar svenska språk är svår lära sig.
5 det är jag och nummer listor alltså
6 hehehehehhe 
7 darja om du läser detta, så vill jag ba säga hej, hej! 
8 ja. nu ska jag nog vara den tråkigaste människan i världen och sovaFÖR ATT DET ÄR SÅ HIMLA SKÖNT. 
hejdå alla mongon och fina människor där ute. hoppas ni har det tråkigt

1 kommentar: